بازاریابی سنگ مصنوعی ساختمانی

بازاریابی سنگ مصنوعی ساختمانی : منظور از بازاریابی سنگ اینست که بتوانیم سنگ تولیدی را با قیمت مناسب

و در زمان و مکان مناسب عرضه کنیم و برنامه ای برای ارائه مناسب آن داشته باشیم.

بطور ساده باید به چهار سوال مهم پاسخ دهیم:

  • آیا سنگی که به مشتری پیشنهاد می دهیم پاسخگوی نیاز خریدار است یا نه؟
  • آیا قیمتی که روی سنگ گذاشته ایم مطلوب و عادلانه است؟
  • آیا مشتری در مکان و به شیوه صحیحی به سنگ ما دسترسی دارد یا نه؟
  • آیا نحوه اطلاع رسانی و ارائه سنگ به مشتری مناسب است یا نه؟
بازاریابی سنگ مصنوعی ساختمانی

دو نکته مهم در بازاریابی سنگ مصنوعی

  • در بازاریابی سنگ مصنوعی، برای هر مشتری راه کار مخصوص به خودش را انتخاب کنید، یعنی روشی را برای ارتباط با وی برگزینید که احساس راحتی بیشتری می کند. اگر او برای استعلام قیمت سنگ به شما پیامک زد شما نیز در پاسخ با پیامک به وی پاسخ دهید و به او اجازه بدهید که از این طریق با شما ارتباط برقرار کند. اگر ارتباط ایمیلی را می پسندند، با ایمیل پاسخ بدهید. ولی هرگز پاسخ کسی که با شما تماس می گیرد را با پیامک ندهید. این دقیقا به معنی از دست دادن ارتباط صحیح با مشتری است.
  • در بازاریابی سنگ مصنوعی دقت داشته باشید، پیامی که قصد دارید برای مشتری خود ارسال کنید هر چقدر دارای جزئیات بیشتری باشد، در انتخاب روش ارتباطی نیز می بایست بیشتر دقت کرد. ارتباط های نوشتاری به راحتی اشتباه درک می شوند. در تماس های تلفنی شما از طرز صحبت کردن و تن صدای طرف مقابل می توانید رفتارها و نگرش های وی را حدس بزنید، در صورتیکه در ارتباط نوشتاری هرگز چیزی مشابه این را نخواهید دید.
بازاریابی سنگ مصنوعی ساختمانی

در ارتباط چهره به چهره نیز شما می توانید زبان بدن و رفتارهایی غیر صحبت کردن را نیز ببینید که هرگز در تماس تلفنی معلوم نخواهند شد و به همین خاطر توصیه میکنم دفتر کار خود را ترک کنید و رو در رو به بازاریابی بپردازید. این بدان معنی نیست که از شبکه های اجتماعی و تبلیغات اینترنتی غافل شوید ولی این شبکه ها بیشتر برای نگه داشتن مشتریان موجود مناسب می باشند تا جذب مشتری های جدید. حفظ ارتباط از طریق کانال های شبکه های اجتماعی و یا تبلیغ در سایت های تخصصی، کمک شایانی جهت افزایش احتمال موفقیت شما در بازاریابی سنگ مصنوعی ایجاد می کند.

 

اسکرول به بالا