برتری های موزاییک پلیمری نسبت به موزاییک بتنی معمولی

برتری های موزاییک پلیمری : موزاییک پلیمری یکی از دست آورد های جدید صنعت ساختمان سازی است. در گذشته از موزاییک های بتنی معمولی استفاده می شد. این نوع از موزاییک ها مشکلاتی داشتند که گاهی استفاده از آن ها را در برخی از مناطق به یک انتخاب نه چندان خوب تبدیل می کرد. اما موزاییک های پلیمری که با روش های نوین صنعتی ساخته می شوند تقریبا همه مشکلات موزاییک های معمولی را رفع کرده اند. علاوه بر این ویژگی های منحصر به فرد موزاییک پلیمری آن را به یک انتخاب خوب تبدیل کرده است. از این موزاییک ها برای پوشاندن کف و دیوار ها، نمای ساختمان و  سنگفرش فضای سبز استفاده می شود.

برتری های موزاییک پلیمری

چرا باید از موزاییک پلیمری استفاده کنیم؟

اگر مقایسه ای بین این نوع از موزاییک ها با موزاییک های معمولی انجام دهیم، متوجه خواهیم شد که موزاییک پلیمری از همه لحاظ انتخاب بهتری نسبت به موزاییک های معمولی است. اولین موردی که باید در نظر گرفته شود وزن کمتر موزاییک های پلیمری نسبت به موزاییک های معمولی است. موزاییک های جدید با ضخامت کمتر، مقاومت بیشتری دارند به همین دلیل سبک تر ساخته می شوند.

این نوع موزاییک ها در مقایسه با موزیک های معمولی دارای تحمل فشار و مقاومت بسیار بیشتری هستند. استفاده از مواد و تکنولوژی ساخت متفاوت سبب شده است که مقاومت این نوع موزاییک ها تا سه برابر بتن ارزیابی شود. همچنین با تغییر مواد و قالب های مورد استفاده در ساخت موزاییک پلیمری، می توان موزاییک هایی برای مصارف گوناگون ایجاد کرد. این کار سبب می شود دیگر نیازی به پرداخت های جانبی مانند تغییر اندازه و برش یا استفاده از قالب های نگهدارنده در محل نصب موزاییک نباشد.

با توجه به این ویژگی های گفته شده هزینه های استفاده از موزاییک پلیمری بسیار کمتر از موزاییک های معمولی حتی مصالح مشابه است و در مجموع استفاده از این نوع موزاییک انتخاب بسیار ایده آلی خواهد بود.

مشاهده قیمت بروز محصولات

برای مشاوره جهت انتخاب محصول و دریافت اطلاعات با ما تماس بگیرید. شماره تلفن های “سنگ مصنوعی سوان” 
اسکرول به بالا