بررسي مزاياي کفپوش بتن پليمري

بررسي مزاياي کفپوش بتن پليمري : کفپوش بتن پليمري نوعي بتن اصلاح شده مي باشد. کفپوش هاي بتن پليمري از پليمرهاي سنتتيک و ديگر افزودني ها ساخته شده اند. اين افزدوني ها باعث بهبود دوام و روانسازي اين نوع کفپوش ها مي شوند. امروزه با توسعه صنعت ساختمان سازي، فناوري ها و ابداعات زيادي در اين زمينه رخ داده است و يکي از اين تکنولوژي ها و فناوري ها ارائه کفپوش بتن پليمري به بازار است. اگر شما نيز قصد ساخت منزل مسکوني، تجاري يا صنعتي داريد و تمايل داريد ظاهر آن را زيبا بسازيد تا پايان مقاله همراه ما باشيد. در ادامه اين مقاله ويژگي هاي مهم کفپوش بتن پليمري و موارد کاربرد آن را به شما توضيح خواهيم داد.

ويژگي هاي کفپوش بتن پليمري

کفپوش هاي بتن پليمري نسبت به بتن هاي معمولي داراي ويژگي هاي منحصر به فرد از جمله مقاومت بيشتر در برابر سايش و فرسايش، مقاومت خمشي و کششي بيشتر و همچنين استحکام و مقاومت بيشتر در برابر ذوب و انجماد مي باشد. از اين رو استفاده از اين کفپوش ها را در موارد مختلف به شما توصيه مي کنيم.

بررسي مزاياي کفپوش بتن پليمري

موارد کاربرد کفپوش بتن پليمري در صنعت ساختمان سازي

کفپوش بتن پليمري در کفسازي هاي صنعتي، تجاري و مسکوني مثل کف فرودگاه ها، کارخانه ها، پارکينگ و ساختمان هاي تجاري و مسکوني به عنوان سطح نهايي مورد استفاده قرار مي گيرند. همچنين اين کفپوش ها براي کفسازي هاي تزئيني همانند اپوکسي و پلي يورتان و به عنوان سطح زير سازي تا حد قابل توجهي مورد استفاده قرار مي گيرند. در ادامه بخشي ديگر از موارد کاربرد اين نوع کفپوش ها را معرفي خواهيم کرد.

  • ايجاد لايه اي نازک روي کفسازي هاي قديمي
  • انجام رويه هاي تعميراتي براي کف هاي صنعتي و فرودگاهي
  • ايجاد لاينينگ هاي آب بند و ضد خوردگي، ايجاد شيب بندي و ساخت لايه زير سازي براي روکش هاي اپوکسي و پلي يورتان
اسکرول به بالا