مزایای استفاده از الواتور جهت تولید سنگ مصنوعی

با پیشرفت علم و تکنولوژی تجهیزات و دستگاه های بسیار مفیدی جهت تولید سنگ های مصنوعی طراحی شدند. تولید سنگ مصنوعی به روش سنتی با مشکلات زیادی همراه بود از این رو تولید کنندگان به فکر تولید ابزارآلات و دستگاه های پیشرفته افتادند. در این مقاله قصد داریم یکی از دستگاه های مورد استفاده جهت تولید سنگ مصنوعی را مورد بررسی قرار دهیم. استفاده از این ابزار در هنگام تولید سنگ مصنوعی با مزایای بسیار زیادی همراه می باشد. این دستگاه که الواتور نام دارد باید دارای ویژگی ها و مشخصات مهمی نیز باشد که در ادامه آن ها را بیان خواهیم نمود.

مزایای استفاده از الواتور

مزایای استفاده از الواتور در تولید سنگ مصنوعی

به طور کلی می توان گفت از الواتور جهت لود کردن مواد اولیه تشکیل دهنده سنگ مصنوعی استفاده می شود. استفاده از این وسیله مزایای قابل توجهی به همراه خواهد داشت.

  • در صورت استفاده از الواتور جهت لود مواد اولیه تولید کننده سنگ مصنوعی سرعت و دقت کار مورد نظر افزایش خواهد یافت.
  • یکی دیگر از مزایای استفاده از الواتور کاهش آلودگی محیط کارگاه می باشد. همچنین روش تولید سنگ مصنوعی با استفاده از الواتور نسبت به دیگر روش ها از امنیت بیشتری برخوردار خواهد بود.
  • با استفاده از الواتور امکان لود مواد اولیه با استفاده از چندین میکسر فراهم خواهد شد.

مشخصات الواتور جهت تولید سنگ مصنوعی

الواتور که تولید سنگ های مصنوعی مورد استفاده قرار می گیرد باید دارای مشخصات و ویژگی های خاصی باشد تا بهترین کارایی ارائه دهد. در این بخش از مقاله برخی از این خصوصیات را بیان خواهیم نمود.

  • حمل اتوماتیک سنگ دانه ها، ظرفیت این دستگاه حدود 200 تا 300 کیلوگرم در دقیقه می باشد.
  • این دستگاه به دریچه ورود و خروج مجهز می باشد. ارتفاع آن 6 متر و طول آن 830 سانتی متر است.
  • همچنین این دستگاه به الکتروموتور 5.5 و 5.7 کیلووات مجهز می باشد.

وبسایت سنگ مصنوعی سوان

صفحه اینستاگرام

اسکرول به بالا