آشنایی با دستگاه پیوینگ یک دستگاه اتوماتیک جهت تولید کفپوش بتنی

تولید کفپوش های بتنی به روش های مختلف سنتی، نیمه اتوماتیک و تمام اتوماتیک امکان پذیر می باشد. یکی از دستگاه هایی که برای تولید کفپوش بتنی به صورت تمام اتوماتیک مورد استفاده قرار می گیرد دستگاه پیوینگ می باشد. این دستگاه امروزه در ابعاد و اندازه های مختلف در بازار عرضه می شوند. دستگاه پیوینگ به طور کلی در دو نوع ثابت تک پاکت و دو پاکت تولید شده است. این دو دستگاه در میزان پرس و نحوه تولید کفپوش بتنی به صورت تک رنگ و یا دو رنگ با یکدیگر متفاوت می باشند. در ادامه به توضیحاتی بیشتر در رابطه با دستگاه پیوینگ جهت تولید کفپوش بتنی خواهیم پرداخت.

آشنایی با دستگاه پیوینگ

کدام دستگاه پیوینگ برای تولید کفپوش بتنی مناسب تر است؟

بهترین گزینه برای تولید کفپوش بتنی دستگاه پیوینگ ثابت می باشد که حداقل دارای 120 بار پرس باشد، همچنین از دیگر ویژگی های دستگاه مناسب جهت تولید کفپوش بتنی دستگاه مجهز به فشار قابل تنظیم است. از آنجا که این دستگاه ها دارای مقاومت فشاری بالا و دوام بسیار زیاد هستند کاربرد آن افزایش قابل توجهی داشته است. استفاده از این دستگاه ها جهت تولید کفپوش های بتنی باعث افزایش دقت می شوند و از نظر هزینه نیز مقرون به صرفه می باشند. می توان از این دستگاه در سازمان های عمران، شهرداری ها و دهیاری ها استفاده کرد.

دستگاه پیوینگ دو پاکت

این دستگاه که دارای عملکرد راحت می باشد با استفاده از تکنولوژی های مدرن و به روز تولید شده اند. کیفیت کفپوش های بتنی تولید شده توسط این دستگاه ها استاندارد می باشد. این دستگاه به صورت سه کاره طراحی شده است و امکان تولید کفپوش های بتنی تنها با تعویض قالب امکان پذیر می باشد. این دستگاه به صورت plc کنترل می شود.

دستگاه پیوینگ تک پاکتی

قابلیت دستگاه پیوینگ تک پاکتی دقیقاً مشابه دستگاه دو پاکتی می باشد. در مقایسه با دستگاه پیوینگ دو پاکتی دارای ظرفیت کمتری است و ابعاد پالت آن نیز کوچکتر است. این دستگاه به صورت دستی و اتوماتیک قابل تنظیم است.

وبسایت سنگ مصنوعی سوان

صفحه اینستاگرام

اسکرول به بالا