بررسی ویژگی ها و مشخصات ظاهری موزاییک پلیمری

بررسی ویژگی ها و مشخصات ظاهری موزاییک پلیمری : یکی از انواع سنگ های مصنوعی که در اثر ایجاد تغییرات در ساختار مولکولی سیمان و انجام فرآیند پلیمریزاسیون و تشکیل شبکه زنجیره ای مستحکم و مقاوم در سیمان تولید می شود موزاییک پلیمری می باشد. انجام فرآیند پلیمریزاسیون در سیمان باعث می شود سیمان کریستاله شده و شبکه بلوری در آن ایجاد شود. مقاومت موزاییک های پلیمری حدود دو برابر مقاومت بتن می باشد. می توان گفت استحکام و مقاومت این نوع موزاییک با سنگ های طبیعی برابر می باشد. در این جا قصد داریم تا مشخصات ظاهری و ویژگی های این نوع از موزاییک ها را به طور خلاصه مورد بررسی قرار دهیم.

مشخصات ظاهری موزاییک پلیمری

در تولید این نوع مصالح ساختمانی از رنگدانه های شیمیایی استفاده شده است و همین امر باعث می شود این نوع موزاییک در رنگ های مختلف طراحی و تولید شود. این رنگدانه ها دارای طیف رنگی مختلف که شامل رنگ های سفید، زرد، قرمز، مشکی و قهوه ای می باشد هستند. این رنگدانه ها در صنعت رنگ و پلاستیک نیز کاربردهای قابل توجهی دارند.

قالب های پلیمری در طرح های بسیار متنوع در بازار موجود هستند از این رو می توان گفت این نوع موزاییک را می توان در انواع طرح های مختلف در بازار مشاهده نمود.

بررسی ویژگی ها و مشخصات ظاهری موزاییک پلیمری

دیگر ویژگی های موزاییک های پلیمری

این نوع موزاییک نوعی کفپوش متراکم می باشد و در اصل نوعی بتن خود متراکم است که این تراکم با استفاده از روش پلیمریزاسیون و لرزش روی میز ویبره بدست می آید. این نوع مصالح ساختمانی از موادی همچون سیمان، سنگ دانه، روان کننده سمنت پلاس، رنگدانه های شیمیایی و آب تولید می شود. با افزودن ترکیبات پلیمری و افزودنی های شیمیایی بین تمام اجزا چسبندگی ایجاد می شود و همین امر باعث مقاوم شدن آن می شود. از آنجا که مقاومت آن بسیار بالا می باشد می توان در شرایط سرمای شدید نیز از آن ها استفاده کرد.

لینک مشاهده قیمت بروز محصولات

لینک صفحه اینستاگرام

اسکرول به بالا