استفاده از کفپوش بتنی برای محوطه سازی بخش های مختلف ساختمان

یکی از پر کاربردترین مصالح ساختمانی که به صورت های مختلف سازه ای، دکوراتیو و تزئینی در دسترس می باشد بتن است. یکی از محصولات زیبای بتن که دارای ویژگی های مطلوب است کفپوش بتنی است که برای محوطه سازی بخش های مختلف ساختمان مورد استفاده قرار می گیرد. کفپوش بتنی جایگزین مناسب برای موکت، لینولئوم، چوب، سرامیک و سنگ می باشد. رنگ، بافت، طرح و سطح نهایی کار و ترکیبات متنوع این نوع کفپوش در دسترس هستند.

استفاده از کفپوش بتنی

کفپوش بتنی برای محوطه سازی آشپزخانه

آشپزخانه قطعاً بخشی از ساختمان است که به کفپوش بتنی باداوم و با طول عمر بالا نیاز خواهد داشت. بتن در برابر ضربات ابزار کار مقاومت بالایی دارند و از آنجا که دارای طرح های متنوع است اکثر ساختمان سازها سعی می کنند برای محوطه سازی آشپزخانه از کفپوش بتنی استفاده کنند. با استفاده از این کفپوش ها می توانید به راحتی از ایجاد درز و بند جلوگیری کنید که این درزها مکان تجمع کثیفی و آلودگی می باشد. از این رو استفاده از آن باعث می شود تمیز کردن آشپزخانه برای خانم ها ساده تر شود.

کفپوش بتنی برای محوطه سازی ورودی ها و راهروهای بزرگ

استفاده از کفپوش های بتنی برای محوطه سازی ورودی ها و راهروهای بزرگ تأثیر قابل توجهی بر مقاومت ساختمانی شما خواهد داشت. بتن به راحتی قابل تمیز شدن است و در برابر خراشیدگی ها مقاومت قابل توجهی دارند به همین دلیل است که کفپوش های بتنی به گزینه ایده آل برای محوطه سازی راهروها تبدیل شده است. همچنین از آنجا که کثیفی، گل و آب در این مکان ها زیاد است استفاده از کفپوش های بتنی برای آن ضروری خواهد بود.

محوطه سازی سرویس حمام با استفاده از کفپوش های بتنی

برای محوطه سازی حمام بهتر است از کفپوش بادوام، مقاوم در برابر رطوبت و دارای استایل استفاده نمایید. همچنین به کفپوشی نیاز خواهید داشت که به حداقل نگهداری و تعمیر نیاز داشته باشد، کفپوش های بتنی تمامی این نیازهای شما را رفع خواهد کرد. می توان زیر کفپوش های بتنی از سیستم گرمایش از کف استفاده نمایید.

 

برای مشاهده محصولات و اطلاع از قیمتهای بروز، اینجا کلیک نمایید.

و جهت بازدید از صفحه اینستاگرام “سنگ مصنوعی سوان”، اینجا کلیک نمائید.

اسکرول به بالا