تنوع در مدل های موزاییک پرسی

تنوع در مدل های موزاییک پرسی : به نوعی کفپوش متراکم و فشرده که در حقیقت نوعی بتن می باشد و فشردگی خود را از طریق لرزش و یا فشار پرسی ایجاد شده توسط دستگاه پرسی به دست می آورد موزاییک پرسی گفته می شود. موزاییک های پرسی اغلب از موادی همچون سیمان، ماسه، پودر سنگ، سنگ دانه و آب تولید می شوند که در ابعاد و طرح های مختلف در بازار عرضه شده اند. موزاییک پرسی به طور کلی از دو لایه تشکیل شده است که لایه رویین نقش و نگار سطح موزاییک را تشکیل می دهد و از ترکیبات دانه بندی شده رنگی، آب، پودر سنگ و سیمان تشکیل شده است. لایه زیرین نیز مسئول تحمل فشار می باشد و همانند لایه رویین از سیمان، آب و ماسه تشکیل شده است. ضخامت این لایه نسبت به لایه رویین بیشتر است.

تنوع در مدل های موزاییک پرسی 
طبقه بندی های موزاییک پرسی بر اساس شکل ظاهری و نمای سطح رویه

این نوع موزاییک که اغلب برای کف سازی مکان های عمومی و شلوغ مورد استفاده قرار می گیرد بر اساس شکل ظاهری و نمای سطح رویه به طبقه های مختلف دسته بندی شده است. در ادامه با انواع موزاییک پرسی آشنا خواهید شد.

موزاییک پرسی سیمانی ساده

یکی از انواع موزاییک پرسی، موزاییک سیمانی ساده می باشد. در تولید لایه رویه این نوع موزاییک از سنگ دانه های تزئینی استفاده نشده است. این نوع موزاییک دارای طرح ها و شیارهای ساده می باشد.

موزاییک پرسی سنگ دار

در لایه رویه این نوع موزاییک پرسی از سنگ های تزئینی استفاده شده است و به صورت های شیاردار، صاف و شسته تولید می شوند و بر اساس اندازه و قطر دانه های سنگی به کار رفته در تولید آن ها به پنج دسته طبقه بندی می شوند.

موزاییک های پرسی شیاردار

لایه رویه این نوع موزاییک دارای فرورفتگی ها و برجستگی ها به شکل های مختلف می باشد و به عنوان فرش کف پیاده رو و محوطه مورد استفاده قرار می گیرد.

موزاییک شسته

در سطح این نوع موزاییک دانه های نمایان و برجسته قابل مشاهده می باشند.

موزاییک پلاکی

اندازه سنگ های به کار رفته در تولید این نوع موزاییک ها که دارای سطح صاف هستند، به ابعاد موزاییک ها وابسته می باشد. در تولید لایه رویه این موزاییک ها از مصالح ساختمانی سخت که قابلیت صیقل شدن دارند استفاده می شود.

جهت مشاهده کلیه محصولات “سنگ مصنوعی سوان” و اطلاع از قیمتهای بروز، به وبسایت رسمی این شرکت به آدرس زیر مراجعه نمایید.

www.sevan-stone.ir

صفحه اینستاگرام

اسکرول به بالا