نکات مهم و کاربردی جهت محوطه سازی باغ و ویلا با استفاده از موزاییک پلیمری

نکات مهم و کاربردی جهت محوطه سازی باغ و ویلا با استفاده از موزاییک پلیمری : نوعی کفپوش فوق متراکم که به عنوان بتن خود متراکم نیز شناخته می شود موزاییک پلیمری گفته می شود. این موزاییک تراکم خود را با استفاده از فرآیند پلیمریزاسیون و همچنین لرزش روی میز ویبره مخصوص به دست می آورد. در تولید موزاییک پلیمری از مواد اولیه همچون ماسه، سیمان، سنگ دانه، رزین سمنت پلاست، آب و رنگدانه های شیمیایی استفاده می شود. این موزاییک در طرح ها، ابعاد و رنگ های مختلف تولید می شود. از آنجا که مقاومت موزاییک های پلیمری فوق العاده عالی است از آن اغلب در محوطه سازی باغ و ویلا استفاده می شود. در ادامه با نکات مهم در رابطه با محوطه سازی باغ و ویلا با استفاده از موزاییک پلیمری آشنا خواهیم شد.

 

موارد کاربرد موزاییک پلیمری در محوطه سازی باغ و ویلا

یکی از موارد اصلی در طراحی و دکوراسیون باغ و ویلا مسیرهای دسترسی هستند که شما را به بخش های مختلف ساختمان هدایت می کنند. در صورتی که می خواهید در فضای باز دکوراسیون عالی داشته باشید با استفاده از انواع موزاییک های پلیمری در طرح های مختلف می توانید کاری کنید تا این مسیرها برای شما خسته کننده نباشد و رضایت شما را به همراه داشته باشد.

نکات کاربردی محوطه سازی باغ و ویلا با موزاییک پلیمری

متریال، مواد و مصالح مصرفی یکی دیگر از نکاتی می باشد که بر طراحی دکوراسیون منزل تاثیر دارد. کیفیت متریال ها بر نتیجه کار شما تاثیر دارند. رنگ موزاییک پلیمری انتخابی برای محوطه سازی نیز از اهمیت قابل توجهی برخوردار هستند.

ترکیب مواد و مصالح

یکی دیگر از نکاتی که در محوطه سازی باغ و ویلا باید مورد نظر قرار گیرد ترکیب مصالح و مواد می باشد. ترکیب موزاییک پلیمری با چمن مصنوعی نیز در زیبایی محوطه سازی باغ و ویلا تاثیر قابل توجهی دارد.

جهت مشاهده کلیه محصولات “سنگ مصنوعی سوان” و اطلاع از قیمتهای بروز، به وبسایت رسمی این شرکت به آدرس زیر مراجعه نمایید.

www.sevan-stone.ir

صفحه اینستاگرام

مشاهده قیمت بروز موزاییک پلیمری

 

اسکرول به بالا