نحوه اجرای چمن مصنوعی بین موزاییک پلیمری در محوطه سازی

جهت تزئین موزاییک پلیمری ( سنگ مصنوعی ) در محوطه سازی باغ و ویلا می توان از چمن مصنوعی استفاده کرد.

چمن مصنوعی در حقیقت فرشی است که با استفاده از نخ های پلی اتیلن بافته شده است.

از چمن مصنوعی می توان در محوطه های مختلف استفاده کرد. استفاده از چمن مصنوعی در بین موزاییک پلیمری باعث می شود فضای مورد نظر به فضایی دلنشین تبدیل شود.

سنگ مصنوعی
اجرای چمن مصنوعی بین موزاییک پلیمری

به نوعی بتن خود متراکم که با استفاده از پلیمریزاسیون و میز ویبره تراکم خود را به دست می آورد موزاییک پلیمری گفته می شود.

موزاییک پلیمری از ترکیبی از ماسه، سیمان، سنگ دانه، رزین سمنت پلاست، رنگدانه های شیمیایی تشکیل شده است.

در ادامه نحوه اجرای موزاییک پلیمری در ترکیب با چمن مصنوعی را مورد بررسی قرار خواهیم داد.

نحوه اجرای موزاییک پلیمری در ترکیب با چمن مصنوعی
  • در مرحله نخست اجرای موزاییک پلیمری در ترکیب با چمن مصنوعی باید بین موزاییک ها با عرض 4 تا 6 سانتی متر فاصله هایی ایجاد کنید. سپس با استفاده از سیمان سطح این شیارها را باید هم سطح نمود.
  • عمق مناسب برای این شیارها حدود 1 سانتی متر است. در صورتی که این عمق کمتر از عمق استاندارد باشد لایه زیرین چمن آسیب می بیند، عمق بیش از یک سانتی متر نیز باعث می شود چمن مصنوعی در شیارهای مورد نظر فرد برود و برگ های چمن مصنوعی در این صورت کمتر دیده خواهند شد.
  • در مرحله بعد باید چمن ها را برش زد. در صورتی که فاصله های برش با خط های طولی بافت چمن در زیر آن میزان شده باشد این کار به راحتی انجام خواهد گرفت.
  • در مرحله آخر برش های چمن مصنوعی باید بین شیار موزاییک پلیمری قرار گرفته و با استفاده از چسب کاملا فیکس شوند. در مرحله آخر باید از چسب هایی استفاده کنید که مقاومت بالایی را در برابر رطوبت از خود نشان دهند.

مشاهده قیمت 

صفحه اینستاگرام

اسکرول به بالا