مزایای استفاده از موزاییک ویبره ای در مقایسه با موزاییک های پرسی

نوعی کفپوش که امروزه به عنوان یکی از پرکاربردترین مصالح ساختمانی شناخته می شود موزاییک ویبره ای می باشد. موزاییک پرسی نیز نوعی کفپوش مرتاکم می باشد که در تولید آن از نوعی بتن خود متراکم که تراکم آن از فشارهای پرسی به دست می آید تولید می شود.

در ادامه مزایای استفاده از موزاییک ویبره ای در مقایسه با موزاییک های پرسی را مورد بررسی قرار خواهیم داد.

موزاییک ویبره ای - سنگ مصنوعی سوان

مزایای استفاده از موزاییک ویبره ای
  • نخستین مزیت موزاییک ویبره ای در مقایسه با نوع پرسی آن تنوع در طرح و رنگ می باشد. اما از آنجا که در تولید محصولات پرسی از فوق روان کننده استفاده نمی شود امکان استفاده از رنگدانه ها نیز در آن وجود ندارد از این رو این محصولات تنها در رنگ های قرمز و زرد تولید می شوند.
  • محصولات ویبره ای دارای مقاومت سایشی و فشاری بسیار بالایی هستند در صورتی که در مقابل نوع پرسی آن ها به دلیل پایین بودن مقاومت لایه رویی و ساب خوردن و استفاده از رنگدانه های معدنی در لایه رویه و یا رنگ دارای مقاومت سایشی کمی هستند. نخستین مشکل محصولات پرسی پس از نصب صحیح فرسایش سطح می باشد که در نهایت باعث از بین رفتن زیبایی آن ها می شود.
  • محصولات ویبره ای دارای سطوح صاف و یکنواخت هستند، این محصولات همچنین دارای مقاومت رنگی نسبتا بالایی هستند.
  • نصب محصولات ویبره ای بسیار آسان می باشد.
  • این محصولات از آنجا که دارای مقاومت نسبتا مطلوبی هستند و تنوع طرح و رنگ در آن بسیار زیاد است در موارد مختلف همچون محوطه سازی ویلا، پیاده رو، حیاط، روف گاردن، پارکینگ و پارک ها مورد استفاده قرار می گیرد.

موزاییک ویبره ای - سنگ مصنوعی سوان

به طورکلی از آنجا که محصولات ویبره ای نسبت به پرسی دارای مزایای بسیار زیادی هستند کاربردهای متنوع و مختلف بیشتری نیز دارند.

برای مشاهده کلیه محصولات این مجموعه به وبسایت رسمی به نشانی www.sevan-stone.com مراجعه نمایید.

لینک اینستاگرام

اسکرول به بالا