معرفی موزاییک اصفهان و مزایای بهره مندی از آن

اصفهان از جمله شهرهای صنعتی و گردشگری ایران است. در این محدوده ویژگی های صنعتی و فرهنگی به شکل منحصر به فردی با هم عرضه می گردند. این ویژگی های ترکیبی در موزاییک اصفهان به خوبی قابل مشاهده است. تلفیق هنر و صنعت در این موزاییک ها، طرح های زیاد و با دوام را خلق می کند.

موزاییک پلیمری اصفهان

مزیت بهره مندی از موزاییک اصفهان

موزاییک در ساختمان های مختلف به کاربرده می شود. به طور کلی این مصالح ساختمان به دلیل استحکام و زیبایی مورد توجه قرار می گیرند. موزاییک اصفهان از منظر کیفیت و تنوع طرح بر کلیه موزاییک ها برتری دارد.

موزاییک قابلیت استفاده در فضاهای بیرونی و درونی می باشد. سنگدانه، پودر سنگ، سیمان و ماسه ترکیبات اصلی موزاییک هستند. در موزاییک اصفهان گاهی ترکیباتی نظیر پرفیر گرانیت نیز دیده می شود.

موزاییک پلیمری در اصفهان

پرفیر گرانیت به رنگ قرمز بوده و در داخل ایران قابل استخراج می باشد. این سنگ ها برای مکان های تاریخی، کفپوش درونی، محوطه اطراف استخر، کفپوش فضای بیرونی، محوطه باغ، اطراف پنجره، فواره ها، بناهای یادبود، دیوارها، میزهای پیشخوان، پله و … مورد استفاده قرار می گیرند. پرفیر گرانیت قرمز نیاز به صیقل و آماده سازی دارد. این صیقل دادن موزاییک تولیدی را به محصول مدنظر مشتری نزدیک می کند.

موزاییک اصفهان در انواع مختلف آبشاری، پلیمری، تک لایه، گرانیتی، مرمری، برجسته و … تولید می شود. هر کدام از موزاییک ها از نظر استحکام با دیگر موزاییک ها متفاوت می باشد. در واقع موزاییک ها بر مبنای استحکام خود برای جای گذاری در مکان های مختلف مورد استفاده قرار می گیرند. به عنوان مثال موزاییک اصفهان گرانیتی به دلیل دوام و استحکام بالا برای ترمیم و ساخت یادبود کاربرد دارد.

موزاییک اصفهان پلیمری رواج زیادی پیدا کرده و بسیاری از مردم تمایل دارند از آن بهره مند شوند. این نوع موزاییک برای محوطه های بیرونی مورد استفاده قرار می گیرد.

برای مشاهده کلیه محصولات ” سنگ مصنوعی سوان ” اینجا کلیک نمایید.

اسکرول به بالا