معرفی موزاییک پشت بامی و کاربرد آن

موزاییک پشت بامی برای پوشش بسیاری از فضاها مورد استفاده قرار می گیرد. بیشترین کاربرد این موزائیک مربوط به محوطه بیرون، پشت بام، محوطه باغ، کفپوش روف گاردن، پوشش اطراف استخر و … می باشد.

موزائیک سنگ مصنوعی ترکیبی از مواد شیمیایی و طبیعی است. هدف از به کارگیری این ترکیبات، فرم دهی بهتر به این نوع موزاییک می باشد.

موزاییک پشت بامی را به عنوان موزائیک سنگ مصنوعی نیز می شناسند. در این نوع موزائیک می توان مواد پلاستیکی نظیر پلی پروپیلن را مشاهده کرد. این پلاستیک ها با مواد بتونی به هم پیوند می خورند و ترکیب سختی را فراهم می کنند.

سنگ مصنوعی سوان

کاربرد موزاییک پشت بامی

موزاییک سنگ مصنوعی برای محوطه های پشت بام مورد استفاده قرار می گیرد. این موضوع به دلیل ضدآب بودن و مقاومت بالای موزاییک است. موزاییک های پلیمری به گونه ای طراحی شده که قابلیت استفاده در فضای بیرونی را داشته باشد. چنین موزائیک هایی دارای حد بالایی از سیمان می باشند. بنابراین با مقاومت قابل توجهی عرضه می گردند.

در سنگ فرش خیابان، پیاده رو، دکوراسیون ویلا، روف گاردن و … نیز از موزائیک پشت بامی استفاده می شود. موزاییک پلیمری برای پوشش پشت بام مورد توجه قرار می گیرد. به همین خاطر آن را پشت بامی می گویند. این سنگ فرش ها با فشاری برابر با ۴۰۰ تا ۵۰۰ کیلوگرم بر سانتی متر مربع تولید می شود. جنبه زیبایی این سنگ فرش ها نیز بسیار حائز اهمیت می باشد.

موزاییک پلیمری مدل نازنین

موزائیک پلیمری به گونه ای تولید می شود که امکان قرارگیری منظم در کنار سایر عناصر دکوراسیون را داشته باشد. مشاهده مدل ها

سیمان، ماسه، رزین، پیگمنت، رنگ دانه های شیمیایی و … از جمله ترکیبات مهم در موزاییک پشت بامی می باشند. این موزاییک دارای رنگ های مختلف زرد، سفید، سبز، آبی، قرمز، قهوه ای، مشکی و … می باشد. این تنوع کاربرد موزاییک های پلیمری را در دکوراسیون جذاب تر خواهد کرد. با این رنگ ها می توان ست زیبایی در فضا خلق نمود.

 

اسکرول به بالا