کفپوش مناسب مدارس

انتخاب کفپوش مناسب مدارس یک از مولفه های مهم در حفاظت و سلامت دانش آموزان در محیط های آموزشی به شمار می رود. محیط های آموزشی در کشور ایران از ضریب بالایی در تناسب تعداد افراد نسبت به فضای موجود برخوردار می باشد. بنابراین انتخاب کفپوش مناسب محیط های آموزشی، نقش موثری در رشد جسمی و روحی فرزندان داشته و از آسیب های احتمالی جلوگیری می کند. کفپوش محیط های آموزشی همواره ترافیک ثابتی را تحمل می نمایند. ار فاکتورهای مورد توجه در انتخاب کفپوش مناسب مدارس می توان به دوام بالا، زیبایی شناسی و عملکرد چند منظوره آن اشاره کرد. فضاهای باز و نیمه باز، آزمایشگاه ها، کلاس های درس، کتابخانه و… از جمله مکان هایی هستند که در آن ها پوشش کف با عملکرد مناسب مورد نیاز است.

کفپوش مناسب مدارس
کفپوش مناسب مدارس

رنگ کفپوش

فضاهای آموزشی بعنوان اولین مکان هایی که فرد در آن قرار گرفته و ساعات زیادی را سپری می کند، نقش مهمی دارند. یکی از فاکتورهای های مهم در این فضاها می تواند استفاده از رنگ های مناسب در محیط برای کفپوش باشد. رنگ اولین هویتی است که کودکان با آن روبرو شده و ضمن تشخیص برای یادگیری آن تلاش می کنند. در نتیجه کودکان علاقه زیادی به رنگ ها پیدا کرده  و اجازه نفوذ آن را به ذهنشان می دهند.

کفپوش مناسب مدارس
کفپوش مناسب مدارس

مقاومت و طول عمر کفپوش

تردد زیاد، استفاده طولانی مدت و نیاز به شستشوی مداوم اینگونه سطوح در فصول مختلف سال، موضوع بسیار مهمی از جمله دوام و طول عمر کفپوش را مطرح می کند. موزاییک های پلیمری از نظر مقاومت در برابر فرسایش و قابلیت شستشو گزینه مناسبی برای کاربری آموزشی می باشند. مجموعه تولیدی سنگ مصنوعی سوان، ارائه دهنده با کیفیت ترین موزاییک های پلیمری و پرسی در اصفهان می باشد. سنگ مصنوعی سوان منطبق بر استانداردهای ملی ایران بوده و دارای گواهینامه ایزو 9001 است. جهت مشاهده نمونه های متنوع در رنگ های مختلف و خرید موزاییک، به وب سایت ما مراجعه نمایید.

اسکرول به بالا