موزاییک مناسب پیاده رو

اینکه کدام نوع موزاییک، مناسب پیاده رو می باشد، سوالی است که برای بسیاری افراد هنگام قدم زدن در خیابان و همچنین پیمانکاران اجرا پیش می آید. مشاهده موزاییک مناسب پیاده رو

همان طور که می توان پیش بینی کرد، معمولا پیاده رو ها و حیاط ها دارای ترافیکی نسبتا پایینی می باشند.

پیاده رو ها در اکثر اوقات آدم رو هستند و صرفا گاهی در معرض عبور و مرور خودرو قرار می گیرند. لذا میتوان نتیجه گرفت که مقاومت بسیار بالا در این محوطه ها ملاک نمی باشد.

موزاییک پیاده رو
موزاییک پیاده رو

پیشرفت شهر نشینی و نیاز روزافزون به فضاهای ترددی از یک سو، قیمت نسبتا پایین و کیفیت بالای موزاییک های پلیمری و تنوع در رنگ، طرح و ابعاد از سوی دیگر، سبب افزایش روز به روز استفاده از آنها شده است.

کفسازی مسیرهای پیاده باید مقاوم و با توجه به شرایط اقلیمی با مصالح مناسب انجام گیرد.

پیاده روها با فضای اطراف در تعامل هستند و می توانند به زیبایی بصری بیافزایند. همچنین مطلوبیت این مسیرها در وجهه شهر تاثیرگذار است.

موزاییک پیاده رو با رنگها و طرحهای بسیار متنوع این زیبایی بصری را ایجاد خواهند نمود. علاوه بر قیمت مناسب این نوع کفپوش، عوامل موثر دیگری نیز باید در انتخاب در نظر گرفته شوند. در ادامه به این عوامل اشاره خواهیم کرد.

مقاومت در مقابل عوامل طبیعی

یکی دیگر از عوامل مهم، مقاومت محصولات ( موزاییک پلیمری ) در برابر عوامل طبیعی هستند. بدلیل تماس مستقیم این محصولات با آب و هوا، این موضوع بسیار مورد توجه می باشد. موزاییک های پلیمری با جذب آب بسیار پایین مقاومت خوبی در برابر شرایط جوی مختلف از خود نشان می دهند.

مقاومت در مقابل مواد شیمایی

به دلیل رفت و آمد بالا عموم در پیاده رو ها و احتمال ریخته شدن هرگونه مواد از هر فردی و یا هنگام انجام عملیات عمرانی و هرگونه عملیات دیگر، باران ها اسیدی و… وجود دارد و محصول مورد استفاده باید در برابر تماس با هر موادی مقاومت کافی را دارا باشد.

ایمنی تردد افراد

به علت رفت و آمد بالا افراد در پیاده روها و حیاط ها، باید از محصولی استفاده که تضمین ایمنی رفت و آمد افراد را بدهد که باعث ایجاد مشکلاتی همچون لیز خوردن افراد نشود و این موضوع بسیار مورد توجه قرار دارد. موزاییک پلیمری

موزاییک پیاده رو
موزاییک پیاده رو

محصولات پلیمری جز بهترین موزاییک ها جهت کفسازی پیاده روها و حیاط ها هستند. موزاییک های پلیمری با توجه به مصالح استفاده شده در فرایند تولید آن دارای قیمت مناسبی می باشند.

به لحاظ مقاومت در برابر عوامل طبیعی و مواد شیمیایی نیز به دلیل استفاده از رزین و ساختار شیمیایی منظم دارای مقاومت کافی هستند.

از نظر ایمنی نیز بسیاری از انواع موزاییک پلیمری دارای سطحی شیاردار هستند. این ویژگی از لیز خوردن افراد بر روی آن ها جلوگیری به عمل می آید.

برای مشاهده کلیه محصولات مجموعه سوان و اطلاع از قیمتهای بروز اینجا کلیک نمایید.

آدرس صفحه اینستاگرام سوان: https://www.instagram.com/sevanstone.ir/

 

اسکرول به بالا