روش نصب کفپوش بتن پليمري

روش نصب کفپوش بتن پليمري : کفپوش بتن پليمري داراي ويژگي هاي بسيار زياد و قابل توجهي مي باشد و يکي از ويژگي هاي مهم آن استحکام در شرايط نامناسب است.

از اين رو استفاده از اين نوع کفپوش براي کفسازي حياط يا پارکینگ بسيار توصيه مي شود.

در اين مقاله قصد داريم مراحل روش نصب کفپوش بتن پليمري را به صورت مختصر مورد بررسي قرار دهيم.

روش نصب کفپوش بتن پليمري
موزاییک پلیمری

 

مراحل نصب کفپوش بتن پليمري

در اين بخش از مقاله با مراحل نصب کفپوش بتن پليمري به ترتيب آشنا خواهيد شد.

مرحله اول: آماده کردن سطح براي نصب کفپوش بتن پليمري

در مرحله نخست نصب کفپوش بتن پليمري ابتدا بايد تمام ناهمواري هاي کف را از بين ببريد. براي اين کار استفاده از دستگاه ساب کف ضروري است. روي کف مورد نظر نبايد مواد زائد و گرد و غبار وجود داشته باشد زيرا وجود اين مواد روي کف چسبندگي اين نوع کفپوش را کاهش خواهد داد. همچنين در صورتي که کف مورد نظر به مواد چرب و انواع حلال ها آغشته شده باشد بايد قبل از شرع کار خود آن ها را رفع کنيد.

مرحله دوم: اجراي پرايمر

در اين مرحله بايد روي کف پرايمر اجرا شود. دو جزء پرايمر با درصد مناسب را با يکديگر ترکيب نماييد و دو دقيقه مخلوط مورد نظر را هم بزنيد و سپس با استفاده از ابزار مناسب آن را اجرا کنيد. از آنجا که پرايمر پس از خشک شدن حالت شيشه اي پيدا مي کند، براي ايجاد چسبندگي بايد روي آن سيليس بپاشيد. پس از پاشيدن سيليس از راه رفتن روي آن سطح خودداري کنيد تا آلودگي ها جذب نشوند.

مرحله سوم: ترميم

پس از اينکه پرايمر اجرا شده خشک شد تمامي قسمت هاي آسيب ديده سطح را با استفاده از ملات ترميمي اصلاح نماييد. همچنين مي توانيد در موارد خاص براي پر کردن درزها از درزگيرهاي انعطاف پذير استفاده کرد.

  • مرحله چهارم: اجراي باستيک و بتونه
  • مرحله پنجم: اجراي روکش نهايي کفپوش
  • مرحله ششم: اجراي خط کشي

مشاهده قیمت بروز محصولات

اسکرول به بالا