محوطه سازی حیاط ویلا با استفاده از موزاییک پلیمری

یکی از اصلی ترین بخش های هر ویلا که هنگام محوطه سازی باید به آن توجه کرد مسیرهای دسترسی هستند. مسیرهای دسترسی شما را به سوی هدف مورد نظر خود هدایت می کنند، پس توصیه می کنیم جهت داشتن دکوراسیون و محوطه زیبا و شگفت انگیز توصیه می کنیم از وسایل مختلف جهت محوطه سازی استفاده نمایید. یکی از این مصالح که می توان برای تزئین و محوطه سازی مسیرهای دسترسی می توان از آن استفاده کرد موزاییک پلیمری می باشد. در ادامه با ویژگی ها و مزایای موزاییک پلیمری برای محوطه سازی آشنا خواهید شد.

موزاییک پلیمری

استفاده از موزاییک پلیمری جهت محوطه سازی ویلا

یک نوع کفپوش که دارای تراکم بسیار بالا می باشد به گونه ای که به عنوان بتن متراکم نیز شناخته می شود موزاییک پلیمری می باشد. تراکم این نوع موزاییک از طریق مراحل پلیمریزاسیون و میز ویبره به دست می آید. موادی همچون سیمان، سنگ‌دانه، رزین و سمنت پلاست نیز به این نوع موزاییک افزوده می شود. مقاومت و زیبایی این محصول از طریق افزودنی های شیمیایی و ترکیبات پلیمری به دست می آید. از آنجا که این نوع موزاییک دارای تراکم بالا و جذب آب بسیار پایین می باشد در آب و هوای سرد و یخبندان دارای مقاومت بالاست. از این رو از این موزاییک بیشتر برای محوطه سازی ویلا و یا باغ استفاده می شود.

 

 

مزایای موزاییک پلیمری جهت زیباسازی محوطه ویلا

از مهمترین مزایای موزاییک پلیمری (موزاییک ویبره ای ) برای محوطه سازی ویلا می توان به مقاومت بالای آن در برابر عوامل آب و هوایی نام برد. همچنین از دیگر مزایای این نوع موزاییک جهت محوطه سازی ویلا می توان به مقاومت رنگ آن در مقابل تشعشعات خورشید اشاره کرد. از آنجا که تنوع رنگی این محصول بسیار بالاست و دارای استحکام و انسجام بالاست با استفاده از آن می توان محوطه ویلا را به بهترین نحو تزئین نمود. هنگام اجرای این نوع موزاییک متوجه چسبندگی مناسب آن به ملات خواهید شد.

جهت مشاهده کلیه محصولات “سنگ مصنوعی سوان” و اطلاع از قیمتهای بروز، به وبسایت رسمی این شرکت به آدرس زیر مراجعه نمایید.

www.sevan-stone.ir

صفحه اینستاگرام

اسکرول به بالا