ویژگی های مثبت موزاییک روف گاردن چیست؟

قالب هایی که برای تولید موزاییک پلیمری استفاده می شود، قابل بازیافت هستند و می توانند چندین بار مورد استفاده قرار بگیرند. این موضوع نشان می دهد که موزاییک روف گاردن پلیمری سازگاری لازم با محیط زیست را دارد. این سازگاری در معماری امروز جایگاه ویژه ای دارد.

موزاییک روف گاردن
موزاییک پلیمری
مشخصات موزاییک روف گاردن

موزاییک روف گاردن با وزن بسیار کمی تولید می شود. همین موضوع سهولت استفاده از موزاییک را بهبود می بخشد. علت سبکی این مصالح ساختمانی به مواد به کار رفته در آن مربوط می گردد. موزاییک پلیمری روف گاردن در اشکال مختلف 30*60، 50*50، 45*45، 40*40 و 60*40 تولید می شود.

اشکال موزاییک روف گاردن استاندارد و چندان تعریف شده نیست. انتخاب این اشکال در روف گاردن و پشت بام بیشتر به سلیقه افراد بستگی دارد. شکل موزاییک روف گاردن با توجه به نوع کاربری متفاوت خواهد بود.

موزاییک پلیمری در فضاهای دنج به شکل زیبایی استفاده می شود. این فضای دنج می تواند روف گاردن باشد. چنین فضاهایی امکان بهره مندی از طبیعت، هوای آزاد و … را فراهم می کند.

موزاییک پلیمری روف گاردن
تولید کننده موزاییک روف گاردن

بتن، سیمان، پودر سنگ و … از جمله مواد مناسب در برابر آب باران، هوازدگی و … می باشد. سنگ فرش های پلاستیکی-بتنی اگر چه دارای پلاستیک هستند اما به اندازه کافی ضد حرارت می نیز باشند. خواص ضد حرارتی این سنگ ها با ورود ترکیباتی نظیر پلاستیک از بین نخواهد رفت.

شواهد و تحقیقات نشان می دهد که موزاییک روف گاردن تاریخچه عظیمی در مصالح را به خود اختصاص می دهد. برای موفقیت در طراحی روف گاردن باید کفپوش های مناسبی را انتخاب کنید. این کفپوش ها بسیار سبک تر از سنگ های بتنی هستند. وزن کلیه اجزای سازه برای طراحی روف گاردن اهمیت زیادی دارد. این وسایل و عناصر باید به شکل سبک و با حد مشخص استاندارد در پروسه ساخت و ساز به کار گرفته شوند.

برای مشاهده همه محصولات و اطلاع از قیمتهای بروز، به وبسایت رسمی سنگ مصنوعی سوان مراجعه نمایید.

و جهت بازدید از صفحه اینستاگرام مجموعه، اینجا کلیک نمایید.

اسکرول به بالا