موزاییک پشت بام باید چه ویژگی هایی داشته باشد؟

همه ما برای فضاسازی نیاز به کفپوش های مقاوم داریم. کفپوش های مقاوم با اهداف مختلفی در محیط های گوناگون مورد استقبال قرار می گیرند. موزاییک پشت بام باید چه ویژگی هایی داشته باشد؟

پشت بام ها به عنوان یکی از فضاهایی هستند که نیاز به کفپوش دارند.

موزاییک پشت بام یکی از مصالحی است که برای پوشش پشت بام ها مدنظر است.

موزاییک سبک پشت بامی
خصوصیات موزاییک پشت بامی

 

امروزه از موزاییک پلیمری برای پوشش نواحی پشت بامی استفاده می شود. این موزاییک ها نسبت به دیگر موزاییک ها مقاوم بوده و شرایط بهتری برای فضای پشت بام به وجود می آورند.

قطعاً موزاییک پشت بامی باید از ویژگی های متمایزی برخوردار باشد. در واقع این موزاییک ها علاوه بر زیبایی، باید از قابلیت هایی نظیر مقاومت، جمع آوری آب، غیر قابل نفوذ بودن و … برخوردار باشند.

موزاییک پلیمری با تنوع رنگ
موزاییک پلیمری با تنوع رنگ

موزاییک پشت بام باید چه ویژگی هایی داشته باشد؟

بیشتر افراد تمایل دارند از فضای پشت بام نهایت استفاده را ببرند و فضای پشت بام را برای مقاصد شخصی بهینه سازی کنند. موزاییک های پلیمری از جنس پلاستیک های مقاوم بوده و می تواند تامین کننده نیازهای شما در فضاهای بیرونی باشد.

از موزاییک پلیمری به عنوان یک کفپوش ضد آب استفاده می شود. این کفپوش ها اجازه عبور رطوبت را به فضای تحتانی نمی دهند و مقاومت خوبی را در برابر عوامل محیطی نشان می دهند.

کفپوش بتنی پشت بام
مقاومت بالای موزاییک پشت بام

 

فضای پشت بام به شکل روزانه در معرض تغییرات دمایی قرار می گیرد. بنابراین موزاییک پشت بامی باید از مقاومت خوبی در برابر نوسان های محیطی برخوردار باشد. در واقع موزاییک پشت بام به راحتی اثرات این نوسان ها را خنثی خواهد کرد.

بطور کلی ویژگی های موزاییک پشت بامی عبارتست از:
  1. وزن کم
  2. روشن بودن زمینه
  3. جذب آب پایین
  4. زیبایی ( برای پشت بام هایی که از آن برای مجالس مختلف استفاده می شود )
  5. مقاومت در برابر سرما و گرما

برای مشاهده مدل ها و اطلاع از قیمت های بروز، اینجا کلیک نمایید.

جهت بازدید از صفحه اینستاگرام، اینجا کلیک نمائید.

اسکرول به بالا