قیمت موزاییک

در صنعت موزاییک و محصولات بتنی با قیمتهای مختلف و متنوعی روبرو هستیم که شاید علت آن را ندانیم.

عوامل متعددی بر قیمت موزاییک تاثیر گذارند که به برخی از آن ها در این مقاله پرداخته شده است:

1- نوع موزاییک:

دو نوع موزائیک بصورت کلی در ایران وجود دارد، نوع اول و قدیمی تر موزاییک های پرسی هستند که خود با دو روش پرس دستی و پرس اتوماتیک و اکثرا در ابعاد 30*30 و 40*40 سانتیمتر تولید می شوند. نوع دوم، موزائیک های پلیمری هستند که در اصلاح موزاییک مصنوعی و موزاییک ویبره ای نیز گفته می شود که عمدتا در ابعاد 30*30 ، 40*40 و 50*50 سانتیمتر تولید و عرضه می گردد. مشاهده محصولات و قیمت 

موزاییک پرسی
پرسی

 

موزاییک پلیمری
پلیمری

 

2- ابعاد موزائیک

یکی از عوامل تاثیر گذار در قیمت موزائیک، ابعاد آن است به این صورت که در اکثر مواقع هر چه ابعاد موزاییک بیشتر باشد، قیمت آن نیز بالاتر می شود.

مشاهده محصولات و قیمت 

3- رنگ موزائیک

از دیگر عوامل تاثیر گذار بر قیمت موزاییک، رنگ موزاییک است.

قیمت پیگمنت ها یا همون رنگهای استفاده شده در تولید موزاییک با توجه به کشور سازنده زنگ ها و درصد استفاده شده رنگ در ملات موزاییک بر قیمت موزاییک تاثیر گذار می باشد. مشاهده محصولات و قیمت 

موزاییک پلیمری رنگ سفید
سفید

 

موزاییک پلیمری رنگ زرد
زرد

 

موزاییک پلیمری رنگ قرمز
قرمز

 

4- نوع سیمان استفاده شده در موزاییک

با توجه به نوع موزاییک و رنگ انتخابی از طرف مشتری، از دو نوع سیمان خاکستری و سیمان سفید برای تولید موزاییک استفاده می گرددو معمولا موزاییک های تولید شده با سیسمان خاکستری با قیمت پایینتری عرضه می گردد.

البته این نکته هم حائز اهمیت است کارخانه های تولید سیمان در کشور با توجه به کیفیت سیمانشان، قیمتهای مختلفی ارائه می دهند.

مشاهده محصولات و قیمت 

 با سیمان خاکستری
با سیمان خاکستری

 

 با سیمان سفید
سیمان سفید

 

در این مقاله 4 پارامتر تاثیر گذار بر قیمت موزائیک مورد بررسی قرار گرفت. شرکت “سنگ مصنوعی سوان” تولید کننده انواع موزاییک پلیمری و پرسی در طرح های متنوع و با قیمت مناسب در خدمت مشتریان عزیر می باشد.

جهت مشاهده کلیه محصولات و اطلاع از قیمت های بروز به وبسایت ما مراجعه نمایید.

برای دیدن صفحه اینستاگرام ” سنگ مصنوعی سوان ” اینجا کلیک نمایید.

اسکرول به بالا