مزایای استفاده از موزاییک پلیمری در مقایسه با موزاییک های پرسی

موزاییک پری نوعی کفپوش متراکم می باشد که از طریق فشار پرسی تراکم خود را به دست می آورد. این محصولات در حقیقت نوعی بتن هستند که از موادی همچون ماسه، سیمان، سنگ دانه، پودر سنگ و آب تولید می شود. این محصول دارای طرح ها و ابعاد مختلف می باشد.

موزاییک پلیمری نیز از موادی همچون ماسه، سیمان، رزین، رنگدانه های شیمیایی یا پیگمنت ها در ترکیب با ترکیبات پلیمری و افزودنی های شیمیایی و معدنی تولید می شود.

در بین تمام اجزای این محصول ساختمانی چسبندگی وجود دارد و این امر باعث افزایش مقاومت این محصول شده است.

موزاییک معمولی - سنگ مصنوعی سوان

مزایای استفاده از موزاییک پلیمری
  • در تولید موزاییک پلیمری از رنگدانه شیمیایی در رنگ های مختلف استفاده شده از این رو این محصولات در مقایسه با نوع پرسی از تنوع بیشتری برخوردار می باشد. در تولید محصولات پرسی از فوق روان کننده استفاده نمی شود از این رو امکان استفاده از رنگدانه ها در آن وجود نخواهد داشت و بیشتر دارای رنگ های قرمز و زرد هستند.
  • مقاومت سایشی محصولات پرسی در مقایسه با انواع پلیمری کمتر می باشد. یکی از مشکلات عمده این محصولات در صورت نصب صحیح فرسایش سطح می باشد. این مشکل باعث از بین رفتن زیبایی موزاییک ها خواهد شد. در محصولات پلیمری رنگدانه های شیمیایی مورد استفاده قرار می گیرند از این رو دارای مقاومت سایشی بیشتر هستند.
  • موزاییک پلیمری نسبت به محصولات پرسی از تراکم بیشتری برخوردار هستند از این رو استفاده از آن بخاطر مقاومت بالای آن در برابر ترک خوردگی در شرایط یخبندان توصیه می شود. تراکم محصولات پرسی در مقایسه با محصولات پلیمری کمتر است.
  • مهمترین مزیت محصولات پلیمری نسبت به پرسی تنوع رنگ در آن ها می باشد.
موزاییک پلیمری - سنگ مصنوعی سوان
موزاییک پلیمری – سنگ مصنوعی سوان

برای مشاهده کلیه محصولات این مجموعه به وبسایت رسمی به نشانی www.sevan-stone.com مراجعه نمایید.

اسکرول به بالا